Onze gegevens

Contactgegevens

Bruidshaarmodeoutlet.nl
Winde 35
3344 JB Hendrik Ido Ambacht
Nederland

Je kan ons bereiken via het contactformulier op deze pagina. Wij streven er naar je email binnen 24 uur te beantwoorden.

Bruidshaarmodeoutlet.nl is enkel een webwinkel en verkoopt dus alleen via internet. Wij hebben helaas geen showroom.

Andere contactmethoden

Liever op een andere manier contact met ons opnemen? Via FaceBook messenger of WhatsApp staan wij je graag te woord, ook hier proberen wij binnen 24 uur je te woord te staan.

Facebook messenger
WhatsApp: +31625208961

Zakelijke gegevens

Kamer van koophandel: 65917308
BTW nummer: 198.767.948B01

Bruidshaarmodeoutlet.nl is een handelsnaam van IZCILI.

Financiële gegevens

Bankgegevens

IBAN: NL25 SNSB 0935 5294 97 ten name van IZCILI
BIC: SNSBNL2A

Verder kan je bij ons betalen met iDeal, PayPal, Bancontact/ Mister Cash, Belfius Direct Net, Sofort Banking, ING Home’Pay en KBC/CBC Payment.

 

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een verzameling van veelgestelde vragen door onze klanten, die jou mogelijk ook helpen bij het beantwoorden van jouw vraag.

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar via onze contactformulier, via WhatsApp of Facebook. Wij beantwoorden elke vraag binnen 24 uur!

Winkel/ Showroom/ Afhalen

Hebben jullie een fysieke winkel om producten te bekijken?
Helaas hebben wij geen fysieke winkel om de producten te kunnen bekijken. Doordat wij geen winkel/showroom hebben kunnen wij hierdoor de prijzen laag houden zonder in te leveren op service. Ons adres is alleen een postadres, producten op dit adres bekijken is daarom helaas niet mogelijk.

Ons magazijn is op dit adres ook niet aanwezig.

Ik woon vlakbij Hendrik Ido Ambacht en wil mijn bestelling graag afhalen. Kan dit?
Helaas is dit uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk. Voor inwoners uit Hendrik Ido Ambacht en Zwijndrecht bieden wij wel gratis bezorging aan.

Betalingen

Algemene informatie over betalen op Bruidshaarmodeoutlet.nl vindt u hier.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Bruidshaarmodeoutlet.nl?
Je kan eenvoudig betalen via iDeal, Bankoverschrijving, Paypal, Bancontact/ Mister Cash, Belfius, Sofort, ING Home’Pay en KBC/CBC.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via onze payment provider Mollie.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Online betalingen worden direct verwerkt. Kies je voor bankoverschrijving dan hangt dit af van je bank.

Kan ik op factuur betalen?
Nee, achteraf betalen is bij ons niet mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzending

Algemene informatie over ons verzendproces vind je hier.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden mits besteld voor 14:30 uur m.u.v. het weekend, vrijdag na 14:30, vakantiesluiting en feestdagen.

Heeft Bruidshaarmodeoutlet.nl een 24 uurs levering?
Nee, deze kunnen wij je helaas niet aanbieden. Dit omdat wij geen invloed hebben op de verwerkings- en bezorgmomenten van PostNL. Wij adviseren je niet tot het laatste moment te wachten met bestellen om teleurstellingen te voorkomen.

Om een indruk te krijgen van de bestelling/leveringstijd kan je het volgende tabel als leidraad nemen.

Besteld Levering vanaf
 Maandag voor 14:30  Dinsdag
 Dinsdag voor 14:30  Woensdag
 Woensdag voor 14:30  Donderdag
 Donderdag voor 14:30  Vrijdag
 Vrijdag voor 14:30  Zaterdag
 Vrijdag na 14:30  Dinsdag
 Weekend  Dinsdag
 Feestdagen  Eerstvolgende werkdag na verzending

*Aan het bovenstaande overzicht kunnen geen rechten worden ontleend. Voor bestellingen uit België gelden iets langere levertijden.

Ik woon in België, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Via welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
PostNL (bestellingen vanuit België worden vanaf de grens overgenomen door Belpost).

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track & Trace code in de verzendbevestiging die per e-mail wordt verzonden.

Mijn ontvangen track&trace code werkt niet
Wanneer wij je pakket aanmelden bij MyParcel/ PostNL wordt deze zo snel mogelijk verwerkt in het systeem van PostNL. Doorgaans is de status van je bestelling in de loop van de avond beschikbaar.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Het spijt ons om te horen dat je bestelling nog niet bezorgd is. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen loopt het vertraging op in het proces van PostNL door bijvoorbeeld een storing. Twijfel je toch? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen achterhalen wat er aan de hand is.

Retourneren

Algemene informatie over retourneren vind je hier.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Bruidshaarmodeoutlet.nl
Winde 35
3344JB Hendrik Ido Ambacht
Nederland

Wij adviseren jouw retour te voorzien van een Track & Trace code om misverstanden te voorkomen.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Retourzending via rembours worden geweigerd.

Ik heb voor lokale bezorging gekozen en wil retourneren. Hoe moet ik dit doen?
Je kan je retour aanmelden via ons herroepingsformulier en daarna afgeven op ons retouradres. Uiteraard mag je de retour ook, op eigen kosten, versturen via PostNL.

Bestellingen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail (van bestelling of verzending) in de spammap van uw email terecht komt. Mocht de bevestigingsmail daar ook niet tussen zitten, dan kan er sprake zijn van een technisch probleem. Stuur ons dan een mail met de vraag om de bevestigingsmail, deze wordt dan alsnog verzonden.

Het kan ook zijn dat er met het betalen van je aankoop iets is fout gegaan. Controleer dan ook altijd je bankrekening of er inderdaad een afschrijving heeft plaatsgevonden. Wel betaald maar geen bevestiging? Stuur dan een screenshot/ afdruk van de afschrijving naar ons zodat wij je bestelling verder kunnen verwerken.

Ontvang ik een factuur van mijn aankoop?
Ja, deze wordt meegestuurd als PDF bestand bij de “behandeld / verzonden” status email.

Ik wil graag meer producten bestellen dan op voorraad is, is dit mogelijk?
Neem hiervoor contact met ons op zodat wij je een indicatie kunnen geven van de verwachte levertijd(en) en mogelijkheden.

Wat is het voordeel van een account aanmaken bij het afrekenen?
Wanneer je er voor kiest om een account aan te maken bij het afrekenen kan je o.a. je bestelling volgen en facturen bekijken via Mijn Account in onze webshop. Om een bestelling te doen ben je niet verplicht een account aan te maken.

Producten/ assortiment

Gebruiksaanwijzing aangeboden haaraccessoires
Onze producten zijn van goede kwaliteit, maar om te zorgen dat deze lang mooi blijven hebben wij een aantal tips. Doe de haaraccessoires uit het haar voordat je gaat: slapen, douchen of sporten.

Let op bij kinderen onder de drie jaar ivm kleine onderdelen, dit is tevens op eigen risico.

Meer onderhoudstips vind je hier.

Worden de haaraccessoires in sieradendoosjes verstuurd?
Nee. Om de kosten van onze producten laag te houden worden deze niet geleverd in een sieradendoosje. Wel word je bestelling goed beschermd opgestuurd en doen wij niet moeilijk als blijkt dat je product, ondanks onze inspanning, toch kapot is gegaan.

Zijn jullie producten nieuw omdat jullie een outlet zijn?
Ja, onze producten zijn 100% nieuw. Laat je niet afleiden door de naam outlet in onze naam. Wij hebben voor deze naam gekozen omdat wij graag met onze naam willen aanduiden dat wij goedkoper zijn dan andere webwinkels.

Waarom zijn de productfoto’s voorzien van een watermerk?
Helaas is het ons opgevallen dat collega’s onze, door een productfotograaf gemaakte, foto’s gebruiken op hun webwinkel. Wil je een artikel zien zonder watermerk. Vraag deze dan aan via het vraagformulier bij het desbetreffende product, wij sturen dan graag een foto zonder watermerk naar je toe.

Website

Is Bruidshaarmodeoutlet.nl AVG/GDPR compliant?
Ja wij voldoen aan de AVG/GDPR wetgeving die per 25 mei 2018 in is gegaan. Wat wij met je gegevens doen lees je hier. In het kort, we gebruiken de gegevens alleen voor het verwerken van je bestelling, analyse en klantencontact. Wel dien je bij het bestellen en het gebruik van een contactformulier expliciet toestemming te geven voor het verwerken van jouw gegevens.

Binnen Bruidshaarmodeoutlet.nl wordt er gewerkt volgens een strict privacy- en informatiebeveiligingsbeleid.

Kan ik mijn gegevens inzien en laten verwijderen?
Maar natuurlijk! Volgens de AVG wetgeving moeten wij jou zelfs de mogelijkheid geven om dit te doen.

Dit kan heel gemakkelijk. Vul je emailadres hieronder in en je krijgt van ons een overzicht met welke gegevens wij van jou hebben. Je uiteindelijke verwijderverzoek wordt binnen 1 maand verwerkt.

Neem contact met ons op

Artikel

Ik geef toestemming voor de opslag en verwerking van mijn gegevens door Bruidshaarmodeoutlet.nl.

Velden met een * zijn verplicht